zápisnica komisie 15.05.2015
Zápisnica
Priebeh pracovného stretnutia členov komisie konanej dňa 14.05.2015 o 18:30 hod. Miesto konania : Záhorácka 33, 90101, Malacky
Prítomní:
Počet pozvaných členov komisie : 6
Počet prítomných členov komisie : 6
Uznášaniaschopnosť : áno - nie
Program pracovného stretnutia :
1)Posúdenie cenových ponúk na výkon stavebného dozoru,
2)výber stavebného dozoru respektíve technického dozoru investora ,
3)podanie informácií o odovzdanej projektovej dokumentácie,
4)príprava podkladov na vyhlásenie výberového konania na zhotoviteľa diela v zmysle projektovej dokumentácie ,
5)podanie informácií z odborného seminára kvalitnej obnovy bytových domov konaného 29. apríla na MÚ v Malackách,
6)záver
1) Komisia posudzovala doručené cenové ponuky z hľadiska rozsahu výkonu stavebného dozoru respektíve technického dozoru investora v zmysle Stavebného zákona č 50/ 1976 Zb. v znení neskorších predpisov § 46, referencií uchádzača, vzdialenosť uchádzača od nami požadovaného výkonu stavebného dozoru, jeho flexibilita, výkon práce priamo nesúvisiace s výkonom stavebného dozoru a celkových nákladov na výkon dozoru.
2) Oslovené firmy zaoberajúce sa výkonom stavebného dozoru:
1, Planeko s.r.o., Malé námestie 6, Malacky
2, Ing. Jaroslav Chapko, Za končínom 14, Pezinok
3, Ing. Ján Hlina, Pribinová 28, Bratislava
4, Domostav, spol. s.r.o., Jabloňové 14
5, Stadcon, spol.s.r.o. Hlboká 691/15, Malacky
6, Bacom s.r.o., Pezinok
Cenovú ponuku predložilo prvých päť hore uvedených firiem.
Po zvážení návrhov prebehlo hlasovanie komisie o výbere stavebného dozoru.
Stadcom, spol.s.r.o. Hlboká 691/15, Malacky
Za: 6 Proti : 0
Komisia svojim hlasovaním vybrala firmu Stadcon, spol. s.r.o., Hlboká 691/15, Malacky
( oprávnená osoba Ing. Mário Longauer, číslo oprávnenia 09071 ) na výkon stavebného dozoru.
3) Pred odovzdaním projektu prebehlo stretnutie komisie s projektantom, kde bola vykonaná konzultácia k rozpracovanej projektovej dokumentácie. Pripomienky komisie boli následne zapracované. Projektovú dokumentáciu obnovy bytového domu prevzal správca bytového domu
4) Úlohou do ďalšieho stretnutia je pripraviť podklady na vyhlásenie výberového konania na zhotoviteľa diela v zmysle projektovej dokumentácie, stanoviť kritéria výberu a termín v zmysle zákona o výberovom konaní. K príprave podkladov pre cenovú ponuku prizvať stavebný dozor. Pripraviť podklady k vyhodnoteniu výberového konania.
5) Na stretnutí komisie bola podaná informácia z odborného semináru o postupnosti krokov pri obnove bytových domov, sanácia balkónov, výmeny rozvodov TUV, SUV a plynu, modernizácia výťahov, výber dodávateľa a spôsob financovania z prostriedkov ŠFRB v roku 2015.
Záver: Prílohou zápisnice sú doručené cenové ponuky. O výsledku z pracovného stretnutia komisie bude písomne vyrozumený správca bytového domu.
Zapisovateľ: Stanislav Slezák
členovia komisie: p. Gúthová Alena
p. Mgr. Bačková Mária
p Prokop Zdeněk
p. Galbavý Peter
p. Stanislav Slezák
p. Zdena Hajdinová